Amacımız ve Amacınız Ne Olmalı?

Merhaba Kitap Severler,

Artık herkesin kaliteli ve temiz bir epub dosyası hazırlayabilmesi için bu sayfayı açmış bulunmaktayım. Bilindiği gibi yasal içerik sağlamayan ve hepimizin bildiği bir çok forumda, hem bazı teknik sebepler ve hem de, önemli hukuki sorunlar nedeniyle ciddi anlamda sorunlar yaşanıyor. Bu sebepten dolayı bu tip bir sıkıntının yaşanmayacağı bir blog adresini kullanmayı uygun gördüm.Böylece daha detaylı anlatımlar ve eğitim materyalleri hazırlayarak ve de bunları güzel püf noktaları ile donatarak sizleri bilgilendirmektir.

Dostlar, öncelikle sizlere şunu belirtmek istiyorum. Bizim amacımız, kişinin elindeki basımı tükenmiş kitapları taramasını sağlamak ve eğer isterse epub düzenlemesini yapabilmesini sağlamaktır. “Nadirkitap” sitesinde baskısı tükenmiş kitaplara biçilen değerler hepimizin malumudur. Bu nedenle öğrenmeye aç olan kişilerin isteklerinin yok olmaması için hep beraber çalışarak piyasadaki abuk sabuk epub düzenlemelerinden kurtulmanın yolunu arayalım ve kapımızı çalan herkese öğretelim.

Öncelikle bu işe benimle başlayacaksanız, çok kaliteli bir dosya hazırlamak için adım atmış bulunmaktasınız. Yapılacak işin bir kere yapılması taraftarıyımdır her zaman çünkü emek verecekseniz, teşekkürü hakedecekseniz bu işi en iyi yapmak zorundasınız. En iyisini yapmama gerek yok diyorsanız google.com’u açıp “kitap taramak ve düzenlemek” yazmanız yeterli olacaktır. Fakat şunu da size belirtmek istiyorum. Kötü taramalar zamanla piyasadan yok oluyor ve bir diğer kişi yeni tarama yapıyor o yüzden her zaman en iyisi için uğraşınız.

O zaman sizlere sayfama hoş geldiniz demek istiyorum ve sayfamı dostlarınızla paylaşmanızı ve yaymanızı rica ediyorum.

SAM,

Bir Cevap Yazın

