Tarayıcı Önerileri

Merhaba,

Bir tarayıcıya sahip olmayanlara bu başlık altında tarayıcı önereceğim.Umarım faydalı olur sizlere.

Aşağıdaki 3 seçeneği de denemiş biri olarak şunu söylemek istiyorum.

Kitapları tarayabilmeniz için önünüzde üç seçenek mevcut.

  • Flatpad’li Tarayıcılar: Düz tabanlı tarayıcılardır. Kitabı bu tabana bastırmanız gerekmektedir dolayısıyla kitabınızın sırtı kırılacak ya da iç bükey bir duruma gelecek.Bu kategoride önerilen tarayıcılar şunlar:
    1. Canon Lide 120 (Kullanmadım ama kalitelidir tahminen.)
    2. Canon Lide 220 (Lide 210 kullandım ve memnundum.)
    3. Epson V19 (Kullanmadım, performansını bilmiyorum.)
  • Döküman Tarayıcılar: Beslemeli versiyonları gerçekten yorulmamanızı ve gerçekten çok hızlı tarama yapabilmenizi sağlıyor. Tabii bu tarayıcıyı kullanabilmek için kitabı kesmeniz gerekmektedir.
    1. Canon P-215 (Kullandım ve harika bir alet.)
    2. Canon P-208 (Kullanmadım fakat uygun.)
  • Fotoğraf Makinesi: Profesyonel bir makineniz yoksa hiç girişmemeniz gereken bir yoldur. Kitabınızda kırılma bükülme olmuyor fakat zordur. Eğer bu yolu seçtiyseniz şu özellikler size çok faydalı olacaktır. Seri çekim yapabilme özelliği yani 5sn’de bir fotoğraf çekme özelliği ve ekranı döndürülebilen bir makine çok faydalı olacaktır. Ben de Nikon D5100 vardı ve gece bile rahatlıkla tarama yapabilirsiniz.

 

One thought on “Tarayıcı Önerileri

Bir Yanıt Bırakın

